عابر و سرنشین موتور، بیشترین فوتی‌های مشهد در تصادفات موتورسیکلت ویدئو | موحدیان: تامین منابع و اتمام پروژه‌های نیمه تمام از راهبرد‌های شورای ششم بود ظهوریان: پویش مشهد مهربان بیانگر ماموریت کلان اجتماعی شهرداری است تدوین سند طرح جامع مدیریت پسماند مشهد با همکاری دانشگاه فردوسی سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در نشست خبری: شورای ششم برای توسعه متوازن شهر هدف‌گذاری کرده است | نیمی از بودجه عمرانی شهرداری مشهد در اختیار مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر است خط‌۳ متروی مشهد یکی از ایمن‌ترین ابرپروژه‌های کشور است مصدومیت ۵۰ نفر بر اثر سوانح رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث پارک و فضای ورزشی مخصوص بانوان در دستور کار شهرداری منطقه ۱۲ مشهد اولویت‌ مدیریت شهری مشهد استفاده از گیاهان خشک‌منظر برای فضاآرایی شهری است برخورد با تخلیه فاضلاب در کشف‌رود تا پایان اردیبهشت هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط پاک قرار گرفت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) محدودیت ترافیکی بولوار ابوطالب به سمت چهارراه احمدآباد به دلیل نشست زمین در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اجرای عملیات رفع خطر محل فرونشت بولوار کلاهدوز مشهد + فیلم و تصاویر بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان‌رضوی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر کار: مشهد الگوی موفق توسعه حمل‌و‌نقل ریلی در سایر کلانشهر‌هاست ۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند اختصاص یافت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهد: سیاست ما واگذاری اجرای برنامه‌های مناسبتی به مردم است به دنبال پذیرش سالانه ۴۰ هزار مددجوی زائر هستیم
سرخط خبرها

بوستان ۲۳ هکتاری برکت در مشهد با حضور وزیر کشور افتتاح شد

  • کد خبر: ۲۰۶۹۸۱
  • ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
بوستان ۲۳ هکتاری برکت در مشهد با حضور وزیر کشور افتتاح شد
آیین بهره‌برداری از بوستان برکت و ۵۹ پروژه شهری در منطقه ۱۱ مشهدمقدس برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، صبح امروز و با حضور احمد وحیدی، وزیر کشور و محمدرضا قلندرشریف، شهردار مشهدمقدس بوستان برکت و ۵۹ پروژه شهری در منطقه ۱۱ به بهره برداری رسید.

محمدرضا قلندرشریف در آیین بهره‌برداری از بوستان برکت و ۵۹ پروژه زودبازده در منطقه ۱۱ اظهار داشت: این بوستان ۲۳ هکتاری از سال ۹۹ کلنگ‌زنی شد که فاز اول آن سال گذشته و فاز بعدی امروز به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: سه پارکینگ با مساحت ۱۳ هزارمترمربع و ظرفیت ۵۲۰خودرو، ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی، دو زمین‌بازی کودکان، نمازخانه، زمین‌های ورزشی روباز بسکتبال، بدمینتون، فوتسال، والیبال و والیبال ساحلی ازجمله امکانات این بوستان است.

شهردار مشهدمقدس خاطرنشان کرد: همچنین بوستان برکت دارای ۳ مسیر شامل ورودی شمالی از سمت بزرگراه امام علی، ورودی شرقی از سمت سید رضی ۵۸ و ورودی غربی از سمت انتهای دانشجو است.

وی افزود: یکی از ویژگی خاص این بوستان اختصاص محدوده‌ای به مساحت یک هکتار برای کشاورزی شهروندان است که در همین راستا ۲۰۰ قطعه ۲۵ مترمربعی برای شهروندان جهت کشت درنظرگرفته شده است.

بوستان شهری برکت با ۲۳ و نیم هکتار مساحت حد فاصل بلوار «سیدرضی و دانشجو» در حاشیه بزرگراه امام علی(ع) واقع‌ شده است. احداث این بوستان با عنوان «کشت پارک» از سال ۱۳۹۹ در مشهد آغاز شد. همچنین در این مراسم ٥٩ پروژه عمرانی، ترافیکی، فرهنگی و ورزشی بهره برداری شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->